Monday 19 December 2011

20, December 2011

Salam semua.....huhuhu....sedih2...hari nih adalah hari terakhir untuk kelas KPD 3016 nih...selama 1 sem iaitu 14 minggu aku belajar KPD. Banyak input , pengalaman, ilmu pengetahuan, skill2 yang telah aku pelajari. semua ini akan digunakan dan diaplikasikan untuk aku mengajar kelak. InsyaALLAH.Ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat pensyarah aku Dr Nurulhuda yang telah banyak memberikan tunjuk ajar dan ilmu pengetahuan yang sangat berguna kepada kami semua. 

Selepas ini, blog ini akan aku sambung terus dengan KPD 2 yang akan dipeljari semester depan. Lame lagi nyer...bulan 2 tahun depan baru start semester baru...Sementara menunggu semester hadapan, aku akan update blog nih dengan aktiviti yang lain lah yer...

Akhir kata, doakan saya untuk final exam k. 2 minggu akan datang. minggu nih last minggu kuliah, minggu depan stdy week then my first paper 3 january....


No comments:

Post a Comment